13 juni har vi gjentreff på skolen. Da har vi invitert elever fra kullene 2024-25, 2020-21 og 2015-16.
Påmeldingsfrist er 29. mai. Påmelding gjøres ved å betale kr. 750,- til Agder folkehøgskole på konto 2801.47.40475 merket med navn og årskull.
(Fra utlandet: + kr 50,- i bankgebyr til: Iban-nr. NO3228014740475, Bic-kode SPSONO22)
Prisen på 750 kr. inkluderer festmiddag med dessert, snacks på kvelden og frokost neste dag, samt overnatting. Inkludert i prisen er også lønn til ansatte på jobb, samt rydd og vask av skolen og internatet etterpå.
Måltider på skolen:
Lørdag: Festmiddag på kvelden kl. 19.00
Søndag: Frokost 10.00
Sengetøy:
Ta med sovepose eller dyne/pute/sengetøy og håndklær!
Program:
LØRDAG:
- Fra 14:00 Innsjekk
- 16:00 Volleyball/aktiviteter/gjenprat og mimring
- 18:00 Samling i klasserom
- 19:00 Festmiddag
- 20:30 Program i aulaen
SØNDAG:
- 10.00: Frokost
- 14.00: Skolen låses. Veldig fint om dere kaster søppel kastes i container og er med og rydder fellesrom.
NB! Husk å gi beskjed i forkant hvis du har allergier eller noe som kjøkkenet må ta hensyn til.
Hjertelig velkommen alle sammen – vi gleder oss til å se dere igjen 🙂
